Opravy, servis zařízení

Servis IT techniky

Servisní služby v oblasti IT technologií, kompletní služby od zjištění (diagnostiky) až po odstranění potíží s výpočetní technikou, tiskárnami, ostatními zařízeními, či softwarem.


Nabízíme:

servis produktů Brother
– kompletní nabídka záručních a pozáručních servisních služeb pro výrobky Brother (tiskárny, multifunkční zařízení)

servis notebooků, počítačů, serverů
– pozáruční servisní služby pro notebooky, počítače, servery v těsné spolupráci s autorizovanými servisními středisky výrobců
– hardwarové a softwarové servisní služby
– 
záruční servis pro stolní počítače Premio
– běžná, pravidelná údržba

servis tiskových zařízení
– opravy, běžná údržba pro tisková zařízení většiny značek

obnova, záchrana dat
– servisní služby v oblasti záchrany dat ať již chybou uživatele, tak i při poškození disku


Ukázka řešení servisního případu
– převezmeme zařízení s problémem
– provedeme diagnostiku a stanovíme přesnější cenu opravy
– jestliže se oprava „vleze“ do domluveného limitu při převzetí zakázky, automaticky pokračujeme v opravě (objednání dílů, údržba …) v opačném případě kontaktujeme zákazníka a domlouváme se na dalším postupu (navýšení limitu nebo zastavení opravy. Při zastavení opravy je účtována pouze diagnostika závady)
– předání zařízení s odstraněným problémem


Průměrný čas na odstranění problému je 3-5 pracovních dnů od převzetí zakázky (z případů s dostupnými náhradními díly)

Servis provádíme hlavně v místě naší provozovny, ale po dohodě jej můžeme provést i u Vás (umožňuje-li to povaha závady).
Všeobecně platí, pokud lze zařízení snadno převézt k nám, doporučujeme provádět opravu v naší provozovně (v našem servisním zázemí), výsledná cena opravy je ve výsledku většinou nižší.